hétfő, augusztus 03, 2009

R cégcsoport-ügy, első beszámoló

A feljelentés másnapján kaptam újabb két kéretlen hírlevelet.

Ekkor írtam egy újabb, a korábbiaknál is agresszívebb levelet, hogy dögöljön meg R cégcsoport satöbbi, valamint szót ejtettem a feljelentésről és arról, hogy ha nem hagyják abba, médiakampány is várható.

Erre válaszoltak egy himihumi e-mailt, hogy NEM IS SZEREPEL a címem az adatbázisukban, hanem bizonyára egy másik címemről van ide átirányítva.
a jó annyukat nekik, ahogy Zselé mondta a legutóbbi kommentben.

Erre válaszoltam,
és azóta eddig nem jött több levél.

A Hatóság még nem méltatott válaszra (a jó annyukat nekik is asszem).

ezen felül - a Láthatatlan Kéz bosszúja üldöz, vagy legalábbis kezdeget velem - mivel az Auchan a minap eladott nekem egy üres Terézanyu DVD-tokot (az már egy szint a kedvencek között, amely eredetiben is ott figyel a polcon) és még csak nem is reklamálhattam, mert a vevőszolgálaton ki van írva 10-es betűtípussal, hogy ott kellett volna helyben kibontanom, különben semmi jóhiszeműség, nézegethetem az üres tokot.
Ennek folyományaként a teszkó után a madaras teszkót is bojkottálom.
mocskos iparosítás, ott romlott el minden...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mesélj, szerinted?