szerda, február 05, 2014

Jó helyen, rossz időben

ma
a szeretett
várt
kívánt
vágyott
pontosan megbeszélt
jógaóra előtti találkozóra
egy órával később mentem oda
közben a telefonom kikapcsolt,
mert lemerült
mert elfelejtem mindig,
hogy az okos telefonokat
tölteni kell naponta
mert sok nekik az a sok wifi
vártam
vártam
vártam remélve
és egyáltalán nem gyanakodtam
hogy tán egy másik időben vagyok,
mint ahol lenni szeretnék
közben pedig a társ
akivel találkoznom kellett volna
nem tudom, hogy elkésett-e miattam
de elérni már nem tudott
úgyhogy csak remélem,
hogy odaért
és hogy szóbaáll még velem
mindezek után

és most
fogalmam sincs, hogy mit is érzek vagy gondolok
valahol az öndorgálás
a megbocsátás
a sorsszerűség-keresés
és a kapcsolatért való aggodalom
közti
homályos
ingoványos
talajon
keresem a lépést
és azt kívánom, bár holnap lenne mostazonnal
hogy felejtsük már ezt el
s közben nem tudok mit kezdeni az idővel
mert hát ez az idő másra volt szánva
és mert azt most nem tudom
és valahogy hosszúnak tűnik megvárni
míg a lelkem odaér abba az időzónába
ahol a világom többi része van.

kilátottmárilyet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mesélj, szerinted?