péntek, július 03, 2009

A hét mondása

A hét mondása díjat ezen a héten osztott helyen adjuk ki: Évának és Dalmának, ollé.


no1. A Legütősebb Megfogalmazás Díja Évának

(kontextus: munka közbeni lánykodás, aktuális világvége-helyzet elemzése)
D: - Hát ez cserbenhagyásos gázolás.
É: - Igen és utána tolatásban is átgázol rajtad.


no2. A Legbrilliánsabb Nyelvi Kifejezés Díja Dalmának

(kontextus: playback-színház-szervező körlevelezés)
"... de ha fel is léphetnénk ott, akkor egyenesen gyönyörgörcsöket kapok.. :)"

3 megjegyzés:

  1. csak jelzem, hogy vagyok es olvaslak...es sokszor meg mosolygom is, meg mindig csodasan udito a stilusod. csak igy tovabb nyanya

    VálaszTörlés
  2. Jaj, kösz, ez nagyon jól esik. Főleg, mert épp a napokban olvastam vissza tavalyi írásokat, és megállapítottam, hogy régebben sokkal jobban írtam. Na mindegy, most ez a kínálat :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem most se rossz ez a kínálat! Sőt! ;)

    VálaszTörlés

Mesélj, szerinted?