szombat, december 26, 2009

újdonságok az irodalom mezején

arról, hogy nincs lehetetlen,
valamint hogy kérjetek és kaptok:

megkaptam a Lovak a ködbent!
Ajándékba!
mégpedig úgy, ahogy a kicsi szívem megálmodta vala:
az egyik drága figyelmes olvasóm
egy óvatlan pillanatban
egy könyvvásárban
meglátta
és megszerezte
nekem!
Köszönöm, Fruzsi, így nyilvánosan is... :)

A szerző értesült. örült velem.


valamint meghozta a Jézuska Vámos Miklós új könyvét is,
aki - mily zseniális, mint mindig, és mily bosszantó is egyszerre - megírta az én eddigi egyetlen korszakalkotó irodalmi ötletemet.
a (részben) csetszövegben íródott kisregényt.
majdnem pont úgy, ahogy én terveztem.
a kis hamis.

hiába, ha nem vagy elég gyors...

5 megjegyzés:

  1. No nézd, én drámában terveztem ilyet...

    Na de nem ezért vagyok itt, csak figyelmeztetrni akartalak, hogy

    ÖREG VAGY!!!
    ÖREGÖREGÖREG
    öreg

    VálaszTörlés
  2. nalegalább veled akkor még lehet versenyezni.

    egyébként meg nem teszed jól, hogy nyilvánosan írsz ilyeneket, mert ha esetleg netalántán kardomba dőlnék a szokásos dec26-i depresszióm folyományaként, akkor mehetsz majd bűnrészességért vagy önpusztításra való felbujtásért vagy mittudomén a dutyiba. és nem fogok azért kiszökni a zártosztályról, hogy meglátogassalak, azt előre mondom.

    VálaszTörlés
  3. Szerinted azért kiengednének minket az asszisztensire?
    :-)

    VálaszTörlés
  4. háát, az egyik felem azt mondja, hogy perszepersze, tele van a szakma a hozzánk hasonlókkal, szóval még az is lehet, hogy beszámítanák a sajátélményű óráinkba a bent töltött időt. a másik felem meg hogy lehet, h inkább az anonim (ön)gyilkosok csoportjába sorakoztatnának át minket és a Kriszta tartana nekünk egy jó kemény börtönös-pszichós csoportot :P

    VálaszTörlés
  5. HÁHHHÁHÁHH... :-)))
    Szerintem lépjük meg, jól mutatna a cv-nkben...

    VálaszTörlés

Mesélj, szerinted?