hétfő, június 06, 2011

és milyen igazuk is van...

ma olvastam egy okos csörcs-marketinges online tananyagban,
hogy heti 3-4 blogbejegyzéssel lehet a blogod köré mozgalmat építeni, de legalábbis olvasótábort,
meg ezt mások is mondták már a csupa-nagybetűsen hűséges olvasóim közül, hogy ha sok olyan nap van, amikor hiába kattintanak, akkor egy idő után megunják.

de hát a gyakrabb írás hígabb tartalommal jár, válaszolom erre én.
mindennek van ára ugye.

Most viszon jöjjön egy mai mondanivaló.
mégpedig hogy érheti még pozitív hatás az embert metró-aluljárókban is.
Keressétek a lila csoki szösszeneteit a mozgólépcsőn döcögve.
Szívmelengető, mosolyogtató, derűt hozó (hopp, és tényleg, mint a csoki maga).
Hogyaszongya "Merj gyengéd lenni" - ez az üzenete, mindenféle vicces szituációs keretbe ágyazva.
Két nagyon fontos része van ennek az üzenetnek:
az egyik a bátorság,
a másik meg a gyengédség.
Mindkettőre óriási mértékben szüksége lenne a világnak.
Gratulálok annak, aki kitalálta, isten áldja érte, akkor is, ha csak a fogyasztást akarta növelni ...

3 megjegyzés:

  1. Másodszor is csöcsmarketinget olvastam.

    VálaszTörlés
  2. az ötlet
    nem
    rossz
    ez jut róla eszembe:
    http://bookline.hu/product/product/home!execute.action?id=99031&type=22&_v=Hoppal_Bori_Kebelbaratnok_Mellbeszelgetesek_nokkel_noknek

    VálaszTörlés
  3. Névtelen9:12 du.

    'Merj mosolyogni a buszvezetőre'...mekkor jó már:)

    Pusszz!

    Rég beszéltünk, kellene:)
    M.

    VálaszTörlés

Mesélj, szerinted?