szombat, november 16, 2013

Átépítés alatt

Örömmel jelentem, hogy a meglévő olvasóim módszeres, de kíméletes faggatása után,
és önmagam váratlan, aztán igenis tudatos megkérdezgetése után
rájöttem, hogy mivégre is írok, meg mit szeretnék vele elérni, és ki mindenkit szeretnék idecsábítani.
Legalábbis többé-kevésbé.

Úgyhogy, amint láthatjátok, neki is indultam az átalakításnak.
Ennek következtében:
1. a bezártságnak vége
2. bizonyos bejegyzéseket (legfőképpen a régiek közül) kigyomlálok
3. az arculatot frissítem
4. kicsit bővebben fogok nyilatkozni önmagamról
5. kicsit következetesebb leszek a blog céljaival kapcsolatban.

Mindezek folyamatosan jelennek majd meg,
mert rájöttem, hogy nem győzöm egygombnyomással megcsinálni.

Úgyhogy kedves olvasó, a következő időszakban akár minden nap új meglepetések érhetnek.

És.
Ha bárminek bármilyen kívánsága, ötlete, javaslata van
az eddigi olvasók közül,
akkor idevele!

4 megjegyzés:

  1. Névtelen5:03 du.

    Valami olyan feliratkozós móccer kéne, ahol látom, ha belépek, hogy válaszolt-e valaki, netán a blogger, a hsz-eimre.

    VálaszTörlés
  2. MEGVAN! Asszem, most megszereltem :) ha alul bepipálod az értesítést kérek című cuccot, akkor az e-mail címedre fogod kapni. Ha be vagy jelentkezve, google, wordpress vagy bármi más (lásd a listában) felhasználóddal. Sajnos, névetelenként írt kommentekre ilyen módon nem lehet követést kérni. Hm? Próbáljuk ki!

    VálaszTörlés
  3. Névtelen1:59 du.

    Nem enged a Wordpressemmel. Mért???

    VálaszTörlés
  4. Névtelen1:59 du.

    De mélt kaptam, úgyhogy így már jó.

    VálaszTörlés

Mesélj, szerinted?