csütörtök, október 01, 2009

sose tudhassuk

hát.
az élet mindig hoz valamit.
Rácsosék. igen.
egyrészt kicserélték az izzót a szobában, ennek következtében sokkal nagyobb a fényár, mint eddig.
másrészt a héten egy Idegen Férfi és egy kisgyerek mutatkozott náluk, nem tudni, mi járatban, de újdonságnak újdonság ez is.
harmadrész - elég ciki - a mai estén megállapítottuk (Klárával, aki külső szakértőként volt a helyzetben jelen), hogy RácsosNéni, aki Új Ruházatban nyomul mostanában (fekete macinaci és valami farmering-szerű felső), úgy tűnik a dolgok jelen állása szerint, hogy mégis inkább Bácsi...

na jó, ez egy sekélyes bejegyzés, de kötelességemnek éreztem, hogy közöljem a Vélt Vagy Valós Változást...

6 megjegyzés:

  1. Köszi Kriszta!
    Nem tudom, hogy valaha objektív tiszta víz kerül-e a Rácvsos sztoriba, de az se baj ha örökké balladai homály lesz, mint Taki bácsi multja szép Ilonkával a Szomszédokba...
    De ha egyszer Columbo-i véget ér a történet akkor szervezek egy katarzis partit!

    VálaszTörlés
  2. juhú, Szücsi, egyszermajd ha ilyen kitartó leszel, kapsz egy Rácsosék-pólót :)

    VálaszTörlés
  3. Névtelen10:59 du.

    Story-ba beszálnék, "A kuka használati szabályzata" történetemmel.. ...Előszó:időnként amikor olvaslak:D...elfog a vágy, hogy miért is ne írjak én is...aztán, valahogy elakad a dolog ott, hogy nahh hogyan is nézzen ki az oldalam...mert az annyi mindent elárul.....ide betérni nagyon jó...érzed a nyugalmat és a nyüzsgést egyszerre...minduntalan...és persze a megújuló sorok...mindig hoznak egy kis trópusi kincset...hogy miért trópusi???....ha elmegyek arra a tájra leírom...becs.szavam...:D...na de a "sose tudhassuk"...bejegyzéshez gondoltam oda tenném, színesíteni a színes oldalt, legyen ez is...hisz, mint mondottam nem vala oldalam...Történet: máig röhögök magamon:....Kriszától tanultam, hogy egy nőnek mindig, minden körülményben szépnek kell lennie, hiszen bármikor rátalálhat az igazi...ez annyira megmaradt:D..onnan Kriszta...:D....vissza:story....rövid leírása a környezetnek(mifelénk):reggel, fullos kocsik, fullos zakós, nyakkendős pasik, jönnek bazinagy kocsikkal, leparkolnak, hiszen itt a Budacash.... a fiúk jönnek a gyárba dolgozni....vasárnap:visszaérek otthonról (Ukrajna), röpke 9 óra; hétfő reggel:neki esek a kicsi lakásunknak összerakni, mint ahogyan a "nagy könyvben" meg van írva, főzés, mosás, takarítás, estére du. 17:00 teljes szétcsúszás,bele is néztem a tükörbe, hogy ááá..eléggé gáz a fejem... már csak a 3 bazinagy szemeteszsák volt hátra, lebattyogok, eléggé szakadtan, fel is jajjdulok azonnal hiszen ahogyan kilépek a kapun tekintetem találkozik az "egyik gyáros fiúéval", aki épp kedves hajó nagyságú kocsijával áll ki a garázsából, uhh mondom....itt jön be a Kriszta emlékeztető, ...wiwiwiwiwiwwwww:NŐIESSÉG...jahh....máskor a pasival királylányszerkóban 7 cm-es sarkon futok össze a bejáratunknál átalában, reggelente...nahh de gondoltam....a nőnek eme oldala is lám, lám mennyire csodás, sőt:d..az esélytelenek boldog nyugalma öntött el, hogy jajhh miért strapálom magam még a gondolattal is...

    VálaszTörlés
  4. Névtelen11:00 du.

    na de nem ez a lényeg, mert ez nem kihívás, ahhoz képest, ami ezeket a gondolatokat követte...megfordulok, és lááámmm...a kuka olyannyira tele, hogy egy basszuskulcs ki is szaladt a számon...gyorsan észbe kapok, hogy legalább ne ennyire hangosan....itt jön be a szomszéd a storyba....alattunk eléggé házsártos a társaság, kinyomtatták, ráragasztották a kukára hogy nem merjük olyannyira megpakolni, hogy a fedelet ne lehessen lehajtani(szeretném hozzátenni:Mi nem szoktuk annyira megpakolni, nahh de most...)...tehát a tele kuka láttán a szomszéd őrjöngő fejét láttam magam előtt, az esőcseppeket a fejemen, mert ha nem vagyok gyors akkor elázom...sőt ha a szomszéd elkap miközben erőszakot akarok elkövetni a kuka ellen (gyengébb idezetűeknek csak annyit, hogy ez a szemeteszsák belegyömöszölését teljes erővel a kukába hivatott jelenteni)akkor nekem végem...másodpercek töredéke alatt zajlik az egész, mire úgy döntök, hogy jöjjön aminek jönnie kell, gyömöszölés...Tóthék után szabadon..

    VálaszTörlés
  5. Névtelen11:01 du.

    ... (1.-es gyáros fiú a hátam mögött babrál a hajójával,)...és neki estem a zacsit belegyömöszölni a kukába...és a lényeg, megjelenik 2.-eske...a kuka előtt parkol szintén a kis Jippecskével....felnézek...kíváncsi tekintetek...(nahh ez vajon mit csinál felirat a homlokán)...nahh és itt szakadt el bennem minden...áááááááááá........ezt nem hiszem el...pont most szenvesztem a kukát...elég határozott mozfulatokkal próbáltam a 3-ból kettőt belegyömöszölni...a harmadikat aljas módon az iménti találkozó kapcsán már nem erőltettem, letettem a kuka mellé...ami a 2-es számú nagy bűn...mert nálunk oda sem lehet tenni a zacsit a Kuka mellé, szigorúan csak bele....tehát a tanulság...már nem is tudom...csak látom magam ahogyan erőlködöm a szatyrokkal, kukával...és megjelenik...két tipikus "nagyonherceg"...ááá...még mindig röhögök...jahhh....és a mai nap annyival bővült...hogy lendületből a reggelei pörgésben, lerúgtam az ajtófélfát....kislábujj törés, röntgen, orvos 1.-eske (Fehérvéri út) 2.-eske (János Kórház)...aki egyszer oda megy, azonnal meg akar gyógyulni...du. 13:30-ra végeztem...éssss...a sürgősségin megkérdezték, hogy magát meg miért küldték ide, egy ilyen laza kötéssel???....erre csak a Fehárvári doktornő tudna válaszolni....nahh de javulgatok...remélem holnap nem történik semmi....elég kaland lesz bebicegni a munkahelyemre...

    Remélem Kriszta Drága nem zavar eme kis szösszenet...:D

    Legyen szép napunk!

    Márticsek!

    VálaszTörlés
  6. Jaj drága Mártusom, remélem, már jobban van a kis lábujjad. Nagyon durva ez a sztori és nagyon vicces is egyben. Másrészt megtisztelő, hogy így emlékezel aprócska mondataimra, az ilyesmitől azt merem gondolni, hogy 2143 környékén ha kiadnak majd egy életnagybölcsességei-könyvet, akkor tán egy lapon szerepelhetek mondjuk Buddhával vagy Gandhival... kössz :)

    VálaszTörlés

Mesélj, szerinted?