szombat, szeptember 04, 2010

munka

mindig van min elmerengeni...

ma például azon,
hogy ki lehet az a három férfi,
aki péntek éjjel fél kettőkor
térden állva
hegeszti a margit-hidat?

milyen lehet az életük a nap többi részében,
van-e családjuk
látták-e a forrest gumpot
szeretik-e a spenótot
de főleg mik szerettek volna lenni gyerekkorukban,
amikor még nem tudták, hogy kétezertíz augusztusában
amikor a nyár hirtelen őszbe fordul,
péntek éjjel fél kettőkor
térden állva
hegesztik majd a margit-hidat?

6 megjegyzés:

  1. Névtelen12:43 du.

    ...elmerengtem, mert én is részese voltam....de azonnal az alábbi kisfilm jutott eszembe amit egy nappal korábban küldött az öcsém...

    röviden a válasz: Mert minket nőket minden érdekel!!!:)))..és tényleg, mi mindenről tudunk beszélni:)

    http://www.youtube.com/watch?v=K9yXyy5FNRM

    M.

    VálaszTörlés
  2. jajdejooo. mar unom egyebkent, h mindig ilyesmiket mondok itten, de hat tenyleg szeretem azt, ahogyan irsz.. :))

    VálaszTörlés
  3. jajdejooo. mar unom egyebkent, h mindig ilyesmiket mondok itten, de hat tenyleg szeretem azt, ahogyan irsz.. :))

    VálaszTörlés
  4. jajdejooo. mar unom egyebkent, h mindig ilyesmiket mondok itten, de hat tenyleg szeretem azt, ahogyan irsz.. :))

    VálaszTörlés
  5. Lelawala12:55 du.

    Nekem meg ez jutott eszembe: "Remember that everyone you meet loves something, is affraid of something and has lost something."

    VálaszTörlés
  6. jo erzes tudni h mas is elmereng semmisnek tuno szosszeneteken...

    VálaszTörlés

Mesélj, szerinted?