vasárnap, július 24, 2011

paranoyeah

amióta
nemolyanrég
elmentem
egy homályosan alakuló randira,
amelyről 10 perc után kiderült, hogy az erőteljes flörtölési dimenzió mellett legfőképpen egy MLM-beszervezősdi,
zsigeri gyanúval tekintek minden férfira, aki hozzám szól.
például a mai "meghívhatlak egy rövid beszélgetésre autózás közben" fiút
az első másodperc alapján szektásnak/látens homoszexuálisnak/mindkettőnek ítéltem.
biztos, ami biztos.
hogy egészen bizonyos lehessek benne, hogy nem CSAK ÚGY közelít.

jaj jaj.

4 megjegyzés:

  1. MLM!!!
    ILYEN parám EDDIG nem volt, pedig nekem is hosszú a listám!
    Jó ég...

    VálaszTörlés
  2. én nem tudom mi az az MLM... multi-level marketing? :-/

    VálaszTörlés
  3. ó igen, multi-level marketing.
    konkrétan a mosogatószeres-öblítős-fogkrémes fajta... de legalább bio. állítólag :(

    VálaszTörlés
  4. "de legalább bio"
    :-)))
    szerintem ebből jelmondat lesz :-D

    VálaszTörlés

Mesélj, szerinted?