szerda, november 28, 2007

gránátalma

váratlan meglepetés ért ma.
mit sem sejtve tévedtem be a práter utcai sarkipékségbe, nem tudván, hogy hamarosan az igen kellemes külsejű, de annál semmibb ízű tökmagos pogácsa mellé egy újabb léleksimogató és izgalmas ásványvízzel bővül a kedvenc-listám.
karácsonyi álomszövögetésbe bambulva sorakoztam a pult előtt, amikor hirtelen valami hangot hallottam a mellettem álló hűtőből. Odanézek, hát a csúnya kólák közül menekülésért kiált ez a gyönyörűség.
Costella Gránátalma és Vörösáfonya ásványvíz. Mmmm.
megmentettem, persze. ajánlom mindenkinek.
A vize szlovéniából származik, alacsony energiatartalmú és a két gyümölcs ízét más hasonló ásványvizekkel ellentétben igazi gyümölcslé adja.
emellett a csomagolása is szép. persze műanyag, ez azért nem mellékes, de vizuálisan mindenesetre élmény.

A gránátalma egyébként Katának hála besorakozott már egy ideje a családi kedvenc gyümölcsök közé, sőt talán el is nyerte a legviccesebb címet, de még az is lehet, hogy a grapefruitot is lekörözi.
olyan, mint sok kis áttetsző vörös kukoricaszem egymás mellé simulva óriás maggal és finom létől duzzadva. nagyon finom, igen egészséges és gyönyörű. próbáljátok ki.

és még egy mondatnyit a kedvenc vicces ásványvizekről - szeressük még: Jana bármilyen (főként az epres, ami már nem kapható), Magnesia grapepruit (csak szlovákiában), Costella szeder, áfonya és erdei szamóca látatlanban is.

ésfőleg ne felejtsük: minimum két litert inni nem csak nyáron kell...


4 megjegyzés:

  1. Névtelen10:26 de.

    én félek a gránátalmától. tavaly svati stefan nagyszerű szigetén szakasztottam a fáról egyet, és a templom árnyékában (dombtető, tengerpart, minden) óhajtottam elfogysztani. csakhogy a nagy idillben olyan bénán vágtam föl a gyümölcsöt, hogy majdnem lemetszettem a nagyujjamat. aztán már csak azt fogtam föl a paradicsomi állapotból, hogy nincs csapvíz, sehol egy ragtapasz és még a fényképezőgépre csorgó vért sem tudom mivel letörölni. és ez az érzés jut eszembe, amikor azt mondom, hogy félek a gránátalmától. ráadásul még piros is a disznaja...

    VálaszTörlés
  2. zselé drága, hát énbennem meg ettől rögtön megszólal a fejlesztő...
    ha szeretnéd, egyszer csinálunk egy feldolgozókört, hogy megbocsáss ennek a szép gyümölcsnek és gránátalmázunk egyet együtt valami szép helyen. mit szólsz? :)

    VálaszTörlés
  3. Névtelen11:22 de.

    de csakis a tengerparton

    VálaszTörlés
  4. Nem tudjátok véletlen, hogy Budapesten lehet-e valahol kapni ilyen gránátalmás costellát?
    Régebben (3-4 évvel ezelőtt) Siófokon ittam, és azóta se találok sehol :(
    köszi!

    VálaszTörlés

Mesélj, szerinted?