szombat, december 01, 2007

ma van utoljára ekkora lárma

nna, hát - folytatva a pár nappal ezelőtti mámanemnagyadráma-bejegyzést, tisztelettel jelentem, hogy tényleg nem nagy a dráma.
vagyis volt nagy dráma, csak nem az enyém. minden elhatározottságomat kristálytisztán összegyűjtve húztam be ma a székemet fent nevezett pszichodráma-csoportban, dehátsajnos (és erre az eshetőségre annyira nem készültem), nem engem választott a csoport bizalma.
és. végeredményként az az elhatározás született meg bennem, hogy most egy ideig nem akarok ezzel a bazi színes, sokszereplős, rettenet-gyanús történettel meg a tutibiztos megoldás reményét sejtető kérdésemmel foglalkozni, ami a minap összeállni látszott a fejemben.
sőt. azt sem akarom válaszolni mától fogva a hogyvagy-kérdésre, hogy nem olyan jól.
és nem akarok jajgatni és panaszkodni és frojdizálni ésésés.

jelentem is ezennel a kedves olvasóknak, hogy ez volt jó ideig az utolsó nagyonmagán bejegyzés, innentől minden igyekezetemmel azon leszek, hogy sokkal közéletibb és lélekmelengetőbb témákkal foglalkozzam, úgy mint harmóniadús italok, lélekpezsdítő fürdők, földbedöngölő színházak és kedveskellemes, villamoson látott történetek.
ajvé.

1 megjegyzés:

  1. Névtelen8:06 du.

    Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés

Mesélj, szerinted?