péntek, szeptember 25, 2009

Töredékek

Suhancost hallgatunk most épp, nyakra-főre
ajánlom mindenkinek, az MR2 9-es stúdiójában elhangzott unplugged koncertet, egyelőre CSAK ezt (innen tölthető le)
Vannak benne kíméletlen sorok...
ezekből teszek ide párat, ami a mai napon válasznak tűnt, tessék:

(az elismerés margójára)
"ha megtapsolsz, magaddal fogsz kezet"

(fejlesztő-mottónak)
"engem azért küldött Isten, hogy belétek bújjak
és kergessem ki belőled az embert,
mert amik most vagyunk, az ott fönt nem nyert"

és végül egy személyes ajánlás, akinek ajánlom, bizonnyal tudni fogja (az utolsó szó bármely más helyre kicserélhető...)
"nem lehetek dudás, mer én vagyok a kocsma"

2 megjegyzés:

  1. Aeemit1:07 du.

    "...és Isten arról álmodik, hogy nem mindig csak követik..." - saját kedvenc cserépdarap

    VálaszTörlés
  2. én haver kocsijában szoktam hallgatni, mikor pozsonyba jövünk, tényleg nem rossz, vannak jó gondolatai a fickónak.

    VálaszTörlés

Mesélj, szerinted?