vasárnap, augusztus 14, 2011

tudja mit? bátor volt, vigye!

- mondta nekem a Nagy és Rettegett Cigány Maffiózó az ecserin,
amikor álmaim arany színű királylányos éjjeliszekrényére alkudtam.
az általa ajánlott ár 22%-ért kaptam meg a bútor úgy, hogy nem emeltem az először mondott összegen.
a mindig is vágyott függetlenség járt át, a szabadság, azzal tudtam "nyerni". hogy honnan jött, nem tudom.

„Asszony! Nagy a te hited! Legyen úgy, amint szeretnéd!” - mondta ma nekem Isten a sziklakápolnában, 10 nap különbséggel másodszor is.
és így tovább.

hogyisvanez...
hát így.
bátorság.

2 megjegyzés:

  1. Névtelen4:02 du.

    ..Mr. MAN már az elején jelezte, hogy az ECSERI az egy klassz hely, mellesleg ő nagy lim-lom gyűjtő:)(szimpatikus!!!), tehát hogy ki kell menjünk mert az annyira mindent meg kell mutasson. Hátrányként annyit jegyzett meg, hogy ki kell egyezzem magammal a korai keléssel kapcs., mert hát szombat reggel egy 5-ös kelés, nem nyerő ötös. Tehát ha jót akarok akkor már hajnali hatkor ott talál rám a napsugár első mosolya..tehát örülök, hogy ebben is! hasonlítotok:)

    ...még mindig mélyéges Barátossággal:)

    M.

    VálaszTörlés
  2. JUHÚ! LÁT-NOM-KELL!
    amúgy
    én ezt a bizonyost déli 12 körül vettem, és minél később van, annál alacsonyabbak az árak, ezzel érvelhetsz, ha indulási időpontot kell alkudozni :)

    VálaszTörlés

Mesélj, szerinted?