szerda, december 26, 2007

én és az ünnep

ótejóég, azt magyarázza el nekem valaki,
hogy miért fog el a rettegés a saját születésnapom előestéjén,
ahelyett, hogy titkos mosollyal azokra a szeretett emberekre gondolnék, akik majd megköszöntenek

vagy miért nem azzal foglalatoskodom, hogy hogyan mondjak köszönetet azoknak, akiknek ezt az egész élet-forgatagot köszönhetem,
ahelyett, hogy a szorongásom leplezésére fordítom az energiám

vagy miért nem boldog ünnepléssel töltöm majd az időt, ahelyett, hogy elmulasztottságok és a visszafordíthatatlan magány baljós érzete kerítene hatalmába.

jujjjujjjuj

de ma legalább kimondtam
a születésnap a legtragikusabb napja az évnek

másokét szeretem, az igen
megpeletést készíteni, ajándékot varázsolni, hangulatot teremteni
az fincsi
de a sajátom rettenetes

nahát...

jövőre beiratkozom egy ünneplés-tanfolyamra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mesélj, szerinted?