csütörtök, október 13, 2011

hová tart?

(nem, nem a szlovák kormány bukásáról fogok írni)
Hogy van az, hogy összejön egy csomó életigenlő, jóakaratú, optimista, szeretetteljes fiatal,
és egyszercsak nagyvárosi rémtörténeteket kezdenek el mesélni egymásnak.
amikor az X buszon a pasi meg akarta késelni a nőjét élőben, 
vagyamikor Z téren meztelenre vetkőztettek két hajléktalant
meg a többi borzalom.

és mindeközben telefonálnak a szüleim, 
hogy láttak a tévében egy autóbalesetet, ahol a kocsi pont mint az enyém
és a társaságban kérdezik egymástól, hogy kinél van valami önvédelmi cucc

jesszus.
és a bizalom, az hol van? (azt már ki sem merem mondani, hogy társadalmi)
lehet, hogy nem jól teszem, de én még mindig hiszek abban, hogy aki nem hiszi, hogy érheti baj, azt nem is fogja baj érni. ámen.


2 megjegyzés:

  1. Névtelen5:03 du.

    "hogy aki nem hiszi, hogy érheti baj, azt nem is fogja baj érni. ámen."

    Ez nekem nagyon tetszett:)

    Bölcsességek könyve...., törtem a fejemet, hogy csinálok egy ilyen válogatást, és nagyon klassz grafikával, még inkább felpumpálom, és lehetne indító kötet.... vagy vmi ilyesmi...jahh, van egy meglepetésem számodra:)...hohohooo...azt hiszem megértél ahhoz, hogy megkapd...ez vmi szintén olyasmi, amit én próbálok a Jó'Istennel ledeal-elni, sztem jót szórakozik magában...sűrű teendői között...tudod a "Kapcsolat Automata":)...én ezt szabadalmaztatná:)

    Visszatérve a meglepire....nagyon-nagyon örülni fogsz neki:) Csak hogy jókedvet csináljak, és pozitív várakozás töltsön el a találkozóig:)

    Barátosságossággal!

    M.

    VálaszTörlés
  2. juhúúúú! annyira nagyon várom :)
    könyv témában is várható előrelépés, de akkor ezt én tartogatom hétfőig... pussz

    VálaszTörlés

Mesélj, szerinted?