szerda, augusztus 27, 2008

száz

Közepesen kiterjedt blog-olvasói tapasztalatom azt mutatja, hogy a századik bejegyzést illik megünnepelni. Noshát, ez itt az. Ünneplés következik. Virtuális születésnapi buli.


Az van, hogy néhány hete, de lehet, hogy már néhány hónapja is van, a fejembe vettem, hogy érdekes lenne kideríteni, mégis hányan olvasnak (mert őszintén, fogalmam sincs), és leküzdve minden előzetes félelmemet és exhibicionizmussal való vívódásomat, letöltöttem egyet a mások blogjáról ismert látogatottság-számlálók közül. És ezzel véget is ért a bátor vállalkozás, mivel a html-kódokkal való bíbelődés, ami az installáláshoz kell (vagyis ahhoz, hogy tényleg számláljon is a számláló), meghaladta az ügyességemet.
Ennek eredményeként minden hét elején kapok egy weekly reportot e-mailben, ahol közlik, hogy ezen a héten sem olvasott senki, de senki. Hát ez nem túl szívderítő, mondhatom.

És akkor jutott eszembe az ötlet, hogy manuális népszámlálást fogok tartani, elvégre nem azért szociológus az emberlánya, hogy holmi bonyolult működésű ingyenesen letölthető számláló-szoftverekre kelljen hagyatkoznia.

Tehát, a játék a következő: kedves olvasók, kérlek Benneteket, hogy ha van kedvetek, a népszámlálás érdekében, ajándékozzatok meg egy válasszal az alábbiak közül, kommentben, névvel vagy név nélkül, a „Milyen gyakran olvasod ezt a blogot?” – kérdésre:

  1. rendszeresen
  2. hébe-hóba
  3. most vagyok itt először
  4. sohaseis
  5. nem mondom meg
  6. egyéb, éspedig: …

(Az első négy esetben elég bepötyögni a számot)

A legnagyobb meglepetést okozó Lelepleződő Olvasó ajándékban részesül.

15 megjegyzés:

  1. Névtelen9:15 de.

    Szia Kriszta!
    1)
    Reka

    VálaszTörlés
  2. Szia Kriszta!
    A válasz 6): az új bejegyzéseket olvasom el.
    (Ha naponta vannak, akkor naponta kattintok ide, ha havonta, akkor havonta.)

    VálaszTörlés
  3. Névtelen9:58 de.

    A googlereader mindent lát. És kár, hogy lelepleztem magam, bár asszem nem okoztam volna übermeglepetést semmiképpen sem...

    VálaszTörlés
  4. Szia Kriszta!
    Milyen gyakran, de mihez képest? :)
    1-2 naponta egyébiránt fellesek ;)
    Üdvv, Bil

    VálaszTörlés
  5. Névtelen6:36 du.

    Reggelente kávé és kapcsoljemindent.. :) Dalma

    VálaszTörlés
  6. Kedves Kriszta!
    Most vagyok itt először, de nem utoljára! Nagyon sok szép gondolatot olvastam Nálad és Tőled, remélem, a jövőben is anonim rajongó lelkitársad lehetek. Köszi!
    Kirekeszter

    VálaszTörlés
  7. Kedves Kriszta!
    Most vagyok itt először, de nem utoljára! Nagyon sok szép gondolatot olvastam Nálad és Tőled, remélem, a jövőben is anonim rajongó lelkitársad lehetek. Köszi!
    Kirekeszter

    VálaszTörlés
  8. Névtelen10:07 de.

    Ha gépnél vagyok, naponta...

    VálaszTörlés
  9. szia kriszta,
    van h naponta, van h két-három naponta.
    naná.
    amúgy a legtöbbször szándékomban áll hozzászólni, de mivel melóból olvaslak általában, így nincs nagyon időm, és a környezet se játszik rá, h elmerüljek a dolgokban.
    többek között ezért írok olyan ritkán a saját blobomra is.

    VálaszTörlés
  10. amúgy meg gratula, még sokszor ennyi bejegyzést kívánok!:)

    VálaszTörlés
  11. Névtelen1:53 du.

    Szia Kriszta!

    Nekem az okos IGoogle mindig megmutatja, ha írtál valami újat. És akkor már olvasom is :)

    VálaszTörlés
  12. Névtelen3:37 du.

    hi, Bog, hát mindig, mikor csak tehetem :)))) T

    VálaszTörlés
  13. szeja Bogic!
    en is, minden nap altalaban, de elofordul, h ketnaponta.. :) de inkabb minden nap..

    VálaszTörlés
  14. Névtelen5:52 du.

    No, hát, ahogy időm engedi. Ha naponta engedi, naponta, ha nem, akkor meg nem :)

    VálaszTörlés

Mesélj, szerinted?